Gå till innehåll

Synpunkter och klagomål

Hjälp oss att bli bättre! Vårgårda kommun vill bli ännu bättre på att ge service av hög kvalitet. Därför tar vi tacksamt emot dina synpunkter på våra verksamheter.

När du lämnar din synpunkt, var noga med att ange vad det gäller. Handlar det exempelvis om gata, park, renhållning, belysning, trygghet, trafik, omsorg eller något annat?

Om du inte har möjlighet att använda e-tjänsten kan du kontakta oss via e-post kommunen@vargarda.se eller ringa 0322-600 600. Blankett finns också att hämta i kommunhusets reception.

Anonymt eller med personuppgifter

Du kan lämna synpunkten anonymt eller med personuppgifter.
Dina personuppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen.

Det går att vara anonym i e-tjänsten. Blankett kan du lämna in anonymt genom att antingen posta den till Kungsgatan 45, Vårgårda kommun, 447 80 eller lämna in den till receptionen i Vårgårda kommunhus.

Vid behov av omedelbar kontakt med kommunen är du välkommen att vända dig direkt till aktuell avdelning eller handläggare via telefon, e-post eller dylikt. Observera att uppgifter och synpunkter som du lämnar på detta sätt inte ersätter ett formellt överklagande av beslut.

Svar från oss

Vill du ha svar från oss ber vi dig att lämna dina kontaktuppgifter. Vi besvarar frågor och synpunkter så snart som möjligt. Svarstiden beror givetvis på frågans eller synpunktens art och omfång, men vår målsättning är att du ska få svar inom 14 dagar

Kontakt

Vårgårda kommun

Kungsgatan 45, 447 80 Vårgårda

Öppettider

Måndag-torsdag: 8.00-16.30

Fredag: 8.00-15.00

Dag före helgdag stänger växel 12.00

Sidinformation

Publicerad: 2023-09-25
Senast uppdaterad: 2023-09-25
Sidansvarig: Pontus Lilja